14 Haziran 2014 Cumartesi

VK’nın en güzel 30 Rus Kızı! [Güzellik Yarışması ve Fotoğraf Galerisi]


VK diyince aklımıza ilk Rusya’nın Facebook’u gelir. Rusya’nın Facebook’u denildiğinde de siteye kayıtlı güzel Rus kızları gelir. Böyle olması gayet normal, VK’da gerçekten çok güzel hatunlar var. İnsan her girdiğinde “acaba neden Rusya’da yaşamıyorum” sorusunu kendisine soruyor, belki herkes sormuyordur ancak ben kendi VK profilime girdiğimde kesin bunu soruyorum, sorguluyorum…

Bu düşünceler sonucu dün gece kendi çapımda bir güzellik yarışması yaptım ve VK’nın en güzel 30 Rus kızını belirledim. Tabi daha güzelleri olabilir, benim hiç görmediğim kızlarda olabilir, zaten amaçta biraz gözümüz gönlümüz açılsın, biraz geyik muhabbet olsun. Sözü fazla uzatmadan hemen en güzel 30 kızın fotoğrafları ile sizleri bırakıyorum.

İşte Güzellik Yarışması Sonuçları  ve VK’nın en güzel 30 Rus Kızı Listesi


1  - VK'nın en güzel kızı!


3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Aslında güzellik yarışmasına katılım sayısını 100 yapacaktım. Fotoğrafları eklemekten inanın hiç üşenmem, malzemede çok ama  içimden bir ses yeter Altay b... çıkartma dedi. Bende o sese kulak verdim. Sizlere 30 güzel verdim, devamını siz getirin artık!

NOT: Konu altına yapacağınız yorumlar ile güzellik yarışmasının en güzelini belirleyebilirsiniz. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder